Lenni tovább

Mert élni kellene, nem csak lenni

Belecsaptam a lecsóba

2017. november 24. 08:50 - kisa

De bele ám!

Nem tartom magam csúnyának, de 56 év azért rajta hagyja az ember(lányán) a nyomait. Nem szégyellem a ráncaimat, megdolgoztam értük. A hajamat kifejezetten szeretem, szerintem nagyon szép ősz hajam van. Nem vagyok bombázó, 20 évesen se voltam az, viszont nincs túlsúlyom, bár túlságosan sportos se vagyok. Szóval valahol a nagy átlag felső harmadába pozícionálom magam. Kipróbáltam mindenféle bemutatkozó szöveget, a romantikustól a tényszerűn át a viccesig, de igazából nem sok érdeklődés mutatkozott irányomba, „ambiciózus” fiatal pasik, talán minden mindegy alapon, idősödő, 70 körüli urak, de azok, akik igazán érdekeltek volna, valahogy nem találtak meg. Akik megtaláltak, azok meg pont nem az eseteim. Nem tudom, miért van az, hogy én a mackókat vonzom be (extrém esetekben a szakállas-bajuszos mackókat)? De mit csináljak, ha én meg a szép lóarcú, ropi-típúsú férfiakra bukom, az olyan Károly-herceg-félékre, bár ő pont a NEM szép lóarcú kategória.  

Nos, minden esetre volt valaki, aki mindezek ellenére beindította a fantáziámat – róla majd később írok.  Nem jött össze a dolog, ám a kedvéért befestettem a hajam. És ha már így alakult, ki is sminkeltem magam és elballagtam egy profi fotóshoz. Megjegyzem, nagyon nem vagyok fotogén, nem szeretem, ha fényképeznek, zavarba jövök tőle és feszélyezetten bámulok a világba. Na, de egy profi azért profi, hogy ezeket a frusztrációkat leküzdesse a delikvenssel, és végül is 30valahány képből találtunk nyolcat, ami nekem is tetszett.

És bebizonyosodott, hogy a pasik valóban a látványra buknak. Írhattam én akármit, mióta a profi képek vannak fent, nem győzök válaszolgatni a levelekre. Az „igazi” ugyan még nem jelentkezett, de bajban is lennék, ha hirtelen bekopogtatna a virtuális ajtómon: nem fogok merni találkozni vele, mert még azt hinné, hogy a nagymamámat küldtem el felmérni a terepet! :-)

las-famosas-sin-maquillaje-angelina.jpg

A kép forrása

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lennitovabb.blog.hu/api/trackback/id/tr1813364089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása