Lenni tovább

Mert élni kellene, nem csak lenni

Szemelvények

2018. január 07. 12:09 - kisa

Egyelőre pár levélváltás az érdekesebbekből. Sajnos, nem mindig voltam elég szemfüles, és nem tudtam időben lementeni a beszélgetéseket, aztán vagy le lettem tiltva, vagy az illetők törölték magukat, most meg már én nem vagyok.

Az első. Ő gyakorlatilag mindenhol megtalált ugyanezzel a "csajozós" dumával, nagyjából 5 perccel azután, hogy regisztráltam. A férfiakra jellemző téves testképpel a 180kevés centijéhez társuló 105 kilóját "sportosnak" titulálja. Mindenhol válaszoltam, eleinte udvariasan, ám a fekete tanga mint fixa idea egy idő után kihozott a sodromból. Vagy nem tudom, talán vannak emberek, akikkel annyira nem tudok egy hullámhosszon lenni, akik minden megnyilvánulásukkal irritálnak, hát ő is ilyen. Kapcsolatunk azzal végződött, hogy mindenhol letiltott, miután közöltem vele, hogy próbálja ki ő a fekete tangát. 

sz1.jpg

Hasonló tematikájú levelet számosat kaptam, attól tartok, hogy már soha nem fogom megtudni, mi motiválja ezeket a fiúcskákat. 

sz2a.jpg

Merész indítás: 

sz3a.jpg

Süketek párbeszéde: 

sz4.jpg

Ő a nagggyonjóképű, nagggyonintelligens és naggyonigényes társkereső, mindenhol ott van, minden társkeresőn más névvel és más adatokkal, főleg a korát illetően, ami 54 és 59 év között váltakozik, de pár centi eltérés a magasságban is van. Ám a képek ugyanazok. 

sz5.jpg

Mindazonáltal úgy gondolom, hogy összességében teljesen normális pasikkal találkoztam. A többségük udvarias volt és kedves, nem találkoztam perverzitással, nem kaptam meztelen-fütyis képeket, nem zaklatott senki, miután elküldtem, szóval tulajdonképpen jó móka volt. 

Hogy hogyan lesz tovább? :-)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lennitovabb.blog.hu/api/trackback/id/tr8513555731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása