Lenni tovább

Mert élni kellene, nem csak lenni

Volt valaki...

2018. január 16. 10:22 - kisa

akiről úgy gondoltam/reméltem, hogy általa véget ér a társkeresésem, hívjuk őt Csongornak.

A ***** társkeresőn talált meg, amikor dohányoztam, ő pedig nemdohányzót keresett. Rám írt, hogy milyen kár azért a cigiért.

Kicsit később kezdetét vette a nemdohányzó időszakom, hát ezt az opciót is átállítottam, ekkor újra megkeresett. Váltottunk pár levelet, ám amikor kiderült, hogy én csak 3 hetente vagyok otthon 3 hétig, úgy döntött, hogy ez neki nem megfelelő opció, hát sok sikert kívánva elköszöntünk.

Nem sokkal ezután lejárt a prémium előfizetésem, meg egyébként is tele volt a hócipőm Adorjánnal, hát töröltem magam. Azt terveztem, hogy később majd újra regisztrálok, új profillal, új képekkel.

A törlésem utáni napon kedvesen újra rám írt, hogy talán megtaláltam az igazit, és ezzel kezdetét vette egy nagyon intenzív, nagyon korrekt és részemről kialakuló érzelmektől sem mentes levelezés. Mivel akkor már kint voltam, a találkozás szóba se jöhetett, de én tulajdonképpen szeretek hosszabban levelezni egy randi előtt, nagyon sok minden kiderül egy ilyen levelezésből. És igen, ahogy a leveleink egyre bizalmasabbá, egyre szenvedélyesebbé váltak, ahogy egyre több képet láttunk egymásról – igen, olyanokat is -, úgy kezdődött el bennem valami érzelmi kötődés, amiről úgy éreztem, hogy kölcsönös.

Mivel egy idő után felmerül bennünk, hogy jó lenne beszélgetni, átváltottunk szkájpra. Órákiat töltöttünk szkájp-csevegéssel.

Megbeszéltük a randit január 19-re – én lemondtam egy műtétet és egy színházas programot a gyerekeimmel -, és mivel január 19. számomra kultikus dátum még az előző életemből, úgy gondoltam, hogy ez A tökéletes időpont egy kezdődő perspektivikus kapcsolathoz.

És a többiről nem írok. Vége lett, a részéről gyáva és őszintétlen, számomra pedig elég megalázó módon.. Most - két hónap múltán - még nyalogatom a sebeimet és megpróbálom levonni a tanulságokat. 

 

980x.jpg

A kép forrása

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lennitovabb.blog.hu/api/trackback/id/tr5913579389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása