Lenni tovább

Mert élni kellene, nem csak lenni

Adorján

2017. december 26. 19:06 - kisa

Nos, Adorjánnal vége lett, mielőtt elkezdődött volna. Persze, én voltam a hülye, már megint. Az úgy kezdődött, hogy hosszas levelezés után megbeszéltük, hogy szombaton találkozunk. Aztán egyszer csak írja, hogy 6-ra nem tud odaérni, intézzem nyugodtan a dolgomat, majd telefonál. Na, Ti úgy nagyjából mikorra lőnétek be a randi időpontját?

Én úgy gondoltam, hogy legkésőbb azért 7-ig odaér. Úgy is intéztem a dolgaimat, hogy fél hét után kicsivel megérkeztem a randi helyszínéül szolgáló plázába, mondván, hogy maximum fél órát simán elténfergek. Ténfergek, ténfergek, a telefon meg csak nem szólal meg. Fél nyolckor már kicsit fogytán volt a legendás türelmem, hát rácsörögtem. Lenyomta. Nem hívott vissza. No, felültem a következő buszra, és hazajöttem. Pont az utcánkban jártam, amikor Adorján hív, kéri az elnézést nagyon, meg hogy hogyan tudná jóvá tenni, és mikor találkozunk. 

Sajnálom, mert elég sok időt, energiát és persze némi érzelmet is invesztáltam Adorjánba, teljesen hiábavalóan.

Persze a fatalista énem azt mondja, hogy jobb ez így, ha nem jössz össze a dolog, akkor annak oka van, meglehet egy még nagyobb sérüléstől óvott meg a „jósorsom” azzal, hogy nem lett semmi Adorjánból. És ez valószínűleg így is van.

Hát, keresgélek tovább.

warten_auf_godot.jpg

A kép forrása

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lennitovabb.blog.hu/api/trackback/id/tr2613525627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása